Sunday 26 February 2012

sebaknye hati . . . TwT

ahhhh .. IJAT dan famileh dia dah balik x_x
time tu jugak aku TERTIDUR ! ARGH !!!! -.- cmne aku boleh tertidur , tak sempat aku ckp "paipai" kt dia . TIDAKK !!! tak rela brpisah x_x . cewahhh ! cm cple lak :3

pagi time dia bgn lepas aku makan , dia tnye psal kunci kete ayah dia -.- mana lah aku tau ! bukan kunci aku pn . muke dia cute lepas bangun tido . COMEL SANGAT !
sbelum dia balik , kitorang tengok tv ! yes ! dia amek tempat sebelah aku ! ceh ~ aku buat-buat malu -.-
kitorang tak cakap byk >_< malu lah katakan .......

pastu ., mak aku pnggil diorang makan . aku yang mintak makan dulu , famileh dia yang rasmikan ! aku ngn kakak aku diketepikan . -___________________-  terasa betul time tu .

lol . takde maknenye aku nak terasa . pastu pastu .. aku tertidur sbb tunggu diorang makan . sekali aku bangun . aish ! diorang dah BALIK ! time tu aku rase sebak -.- aku cakap dalam hati ..

"sampai hati kau IJAT ! tinggalkan aku sorang-sorang . sekurang-kurangnye gerak lah aku pstu cakap dah nak balik . ni kau pergi tnpa ucap ape-ape kat aku ! GERAM !!!! tak fikir aku langsung lah IJAT ni -.-"

pastu , aku teruskan misi aku gi dapur dan MAKAN !!!

-TAMAT-

No comments:

Post a Comment