Monday 12 March 2012

AHH ! Sekejapnye Aku Rindu Dia . :(

rase berat hati nak lepaskan dia balik . -.-
bila aku tengok dia balik semalam .. sikitt lagi aku nak nangis -.-
nasib baik ade lappy ni , kalau takk , aku teriak sesorang dalam bilik . UWAA !
rase cam nakk jee ikut dia balik . tapi apekan daya , tempat tinggal dia jauh . 

UNTUNGLAHH !! AKU DUK JAUH DARIPADA DIAA !

tak suke . T_T . nak ikut nak ikut . pagi tadi , aku bangun , aku cari dia . pastu , baru aku ingat yang dia dah balik . D: Pedihnye hati ! REDHA je lahh . :(

pengalaman yang paling best ngan dia pun , kat LOSTWORLD . xD
aku asik berpaut kat dia je , maklaumlah , aku pendek -.- dia ngan abg aku lah ajak aku duk kat tempat yang dalam , hemm , ape lagi , merapu la aku duk dalam air dalam tu , HEEE !
Best Best ! Suke Suke ! >.> Dia sepupu sebenarnye . huhu .! belah ayah . hee -.-

Kitorang main kat LOSTWORLD tu sampai tak ingat dunia . xD TERBAIK !
pastu bile ujan , baru balik ._.
Aku sorang je perempuan kat sane dalam banyak-banyak sepupu aku tu -.-
pastu , aku berpaut kat dia , konfem LIFEGUARD tu ingat tu BF aku -.- OH TIDAKK ! (perasan lah aku ni xD)
tapi betul lah -.- macam kapel , kitorang asik bersame , patutnye aku duk ngan abg aku . tapi , tu kali pertama abg aku pegang tangan aku ! JYEAH !!! Lembutnye -.- pegang tangan aku pun sebab tak nak bagi aku lemas pastu main selam sape paling lame . LOLOLOL , HAPPENING !!!
Kitorang main macam-macam kat sane sampai lah puas .

Bila balik -.- kulit aku terbakar , seluruh muke aku sakit . arini baru oke -.- nak sentuh muke pun takut . takut sakit . pastu menjerit tak tentu pasal . huhuhu !
kulit aku dah GELAP sikit . UNTUNGLAH -.-
takpe , aku kene cube cerahkan dia balik dengan menggunakan krim pencerah yang selalu aku pakai -.-
tapi konfem la tak putih putih . OH NOOO !
REDHA untuk kali ke dua . T-T

Tapi meman best lahh aku cakap . heee . dah-dah . nanti macam-macam secret lak kuar . berenti taip , berentiii !! berenti pun . lolol !

BAIBAI !!

No comments:

Post a Comment