Wednesday 28 November 2012

AM I IN LOVE WITH CHANGJO ? XD

Semalam aku stalk lah kejap TEEN TOP tumblr . Aku tengok pulak bahagian CHANGJO punya tumblr [Genius Dancer dlm TEEN TOP] Cute jugak dia :3 Aku pun stalk tumblr dia lama2 . Tiba2 pulak tersuka XD HAHA ! Changjo pandai menari -.- Suara dia pun boleh tahan XD Time aku stalk tumblr tu , aku tak ingat langsung dekat ' hubby ' aku CAP XD Itulah aku .. bila suka kat seseorang , mesti tak ingat org lain -.- Bahaya sikit aku ni . Hoho -.-

Dulu aku kutuk CHANGJO ni over lah , apa lah . Tengok sekarang T.T Apa dah jadi ? XD Kan dah tersuka . Pft ! Dia suka buat bibir muncung . Eh , bukan . Eh , ntah cmna nak describe . Tengok je lah gambar bawah XD Maigawd ! Comel je XD

Bibir camni ._. Apa ke namanya ? XD Taktahu . Lantak lah XD

COMEL KAN ?! [Bagi aku lah , korang taktahu lah . ___ .] Taktahan aku tengok muka dia . Comel sangatt ! Lol , dia tak buat plastic surgery >.> Kepada yang antis tu , jgn memandai tuduh ' hubby ' baru aku ni buat plastic surgery XD HAHA ! Sorry CAP , I've to forget you FOR A WHILE , not FOREVER . Haha .


I FOUND THIS SO CUTE ; _______ ; 


CHANGJO yang baju merah tu ; _ ; COMEL !


MAIGAWD ; _ ; He's so cute XD

P/S : Aku suka kat dia sebab muka dia yang serius XD Tapi bila tengok dia senyum ... Aku jadi lagi suka kat dia XD Haha. *k.gila . _ .


No comments:

Post a Comment